november 04, 2009

Andre sider om norske nettsider

Har akkurat funnet en side som heter webdesignmagasinet.no for noen dager siden. Der sender folk inn lenker til nettsider de syns er pene. Kjempekjekt, da fikk meg mye større oversikt over hva forskjellige norske designere lager. Har også laget en liste på twitter hvor jeg har tenkt å samle alle mulige norske designere så det skal være oversiktlig å få tips og se hva andre i Norges lange land lager.

Så langt har jeg ikke funnet så mange designere på twitter som er fra Norge. Så om jeg har glemt noen gi meg en tweet! ;) Du finner even på twitter på @leveneven

Sitter og prøver å lage min første "skikkelige" nettside nå. Om den blir fin nok skal jeg poste den her, og på twitter og kanskje se om webdesignmagasinet syns den er fin nok til å legge ut også.

SevenEven!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar